Mūsu klientu stāsti
Šie ir tikai daži no stāstiem, ko ietērpām vārdos un uzskatāmos materiālos, lai parādītu savus darbus jeb tautā saukto portfolio.
Preces Sportam
SHOPIFY MĀJASLAPAS PĀRBŪVE
Esošās mājaslapas pārbūve (dizains un funkcionalitāte) un produktu filtra izveide (izmaiņas lapas kodā).
Dizainu mēģinājām veidot vienkāršu, jo uzņēmuma galvenais fokuss ir lielāki iepirkumi (pašvaldības, skolas, sporta skolas, u.c.).
Sapratām, ka lapai ir jābūt pietiekami vienkārši uztveramai, lai pašvaldības darbinieks, skolas direktors vai sporta skolas treneris varētu viegli navigēt tajā un ātri atrast sev vēlamo informāciju/preces.
Bez dizaina izmaiņām, lapā iekļāvām bloga rakstu sadaļu, kā arī optimizējām SEO, lai lapas meklējumi būtu veiksmīgāki.
Lielākais izaicinājums bija no jauna izveidot produktu kategoriju filtru, kurš bija vecajā lapas versijā, bet, lai to ievietotu jaunajā, bija nepieciešams mainīt lapas kodu, kas izdevās veiksmīgi.
ROYAL COFFEE
MĀJASLAPAS ATSVAIDZINĀŠANA
Esošās mājaslapas pārnešana uz Shopify platformu, ar izmaiņām dizainā un funkcionalitātē.
Šī projekta ietvaros mēs pārveidojām lapu no Wordpress uz Shopify platformu, jo klients vēlējās vienkāršāku opciju produktu pievienošanai veikalam.
Pārnesām gan informāciju par klientiem, gan pirkumiem.
Papildus jaunajam dizainam, izveidojām arī jaunu kopiju jeb tekstus, kurus veidojām pēc padziļinātas tirgus izpētes, lai apliecinātu, ka ROYAL COFFEE potenciālo klientu vēlmes tiks uzklausītas un izpildītas uz visiem 100!
Projekts bija interesants ar to, ka veidojām gan e-komercijas veikalu, gan pieteikuma formu, lai ģenerētu klientus kā pirkumiem internetveikalā, tā kafijas aparātu remontu klātienē.
SNUS371
MĀJASLAPAS IZSTRĀDE
Divu jaunu lapu izveide (B2C un B2B), dizains un funkcionalitāte visu uzsākot no 0 jeb A-Z. Šī projekta ietvaros bija jāizveido minimālistiska, taču precīzi noslīpēta lapa.
Klientam jau bija izveidots logo, taču tas neatbilda vēlamajam krāsu salikumam, tāpēc sākām ar logo pārveidi un noslīpējām to līdz perfektajam variantam.
Galvenais uzdevums: izveidot lietotāja profila funkciju priekš biznesa klientiem jeb partneriem, lai veicinātu vairumtirdzniecību.
Uzdevums sākotnēji nelikās grūts, taču procesam tuvojoties kulminācijai sapratām, ka, pēc industrijas specifiskājām tirdzniecības vajadzībām, mēs vienā lapā abas funkcionalitātes nespēsim apvienot.
Nācās ķerties pie darba un radīt līdzīgu, bet funkcionalitātes ziņā atšķirīgu B2B jeb uz biznesa klientiem tendētu mājaslapu.
Svarīgi zināt!
Facebook, Instagram, TikTok reklāmas panākumu atslēga?
Esam pārliecināti, ka nav citas maģiskas metodes, kā vien...
Kreatīvo materiālu testēšana!
Redzamie dati ir iegūti no pieteikumu jeb lead ģenerācijas kampaņām.
- Klients: Saules paneļu sistēmu un siltumsūkņu tirgotājs piesātinātā Latvijas tirgū.
- Kopā kampaņu skaits: 100+
- Kopā testētie kreatīvi (teksti, baneri, video): 200+
- Vidējā pieteikuma cena (visas darbības garumā) = 8,87 EUR
Pēc datiem varam secināt, ka pieteikums ar Facebook Lead formu izmaksā lētāk, bet ne vienmēr ir tikpat kvalitatīvs, kā mājaslapā ievāktie pieteikumi.
Ar šo klientu strādājam vairāk kā 1.5 gadus, lai gan Saules paneļu sistēmu montāža ir sezonāla - spējam atrast pareizos kreatīvos materiālus, lai iegūtu klientus arī ''nesezonā''.